Anne Koerhuis

Wednesday, April 18, 2007

Hap slik

Denken jullie dat ik die vreemde oranje smurrie opeet?? Ik dacht het niet. Ik trek gewoon een vies gezicht, dan stopt mama vanzelf dat lepeltje in mijn mond te stoppen. Zie foto. Na wortelprak probeerde mama bananenprut. Dat smaakt me iets beter. Ik stel trouwens geen eisen aan mijn eten, zolang het maar door en door gepureerd is, opgewarmd en ik het met hele kleine hapjes tegelijk krijg.


Fysiek pas ik me onmiddelijk aan,.......want, mijn eerste tandje is doorgekomen!!! Niet één, maar gelijk twee tandjes in het midden van mijn onderkaak.


En....mijn wiegje heb ik verruild voor ledikantje. Wat een ruimte om te spelen en te kijken door de spijlen.


Opa en oma waren 40 jaar getrouwd dit weekend. Ik mocht mee naar het feest. Het was érg leuk, maar wat heeft papa veel ooms en tantes! Opa en oma kregen mijn handafdruk. De verf is nog op verschillende plaatsen in huis te vinden.....


Tot slot nog wat mooie foto's. Ik poseer geduldig.


Lieve lezer, bedankt voor je belangstelling, tot de volgende keer maar weer!