Anne Koerhuis

Sunday, January 28, 2007

nu 28 januari 2007, tijd vliegt nog steeds

17 Januari hebben we de verjaardag van mama gevierd. Smorgens begonnen mijn papa & mama met ontbijt op bed. Hier kreeg ik zo'n honger van dat ik eerst mocht eten. Daar vroeg ik gewoon duidelijk om! Na het ontbijt gaven we mama cadeaus. Papa een paar, maar ik gaf weer een heel mooi cadeau. Ja een boekje van boe zegt de koe. 's Avonds kregen we de familie op bezoek. Dat was wel heel gezellig, maar soms ook slaap verwekkend.



25 Januari ging ik met papa & mama naar Arnhem voor 2 dagen. Mama had daar een congres. We sliepen bij het Van Der Valk Hotel. Mama ging dan naar het congres, maar kwam tussentijds steeds weer terug om mij te drinken te geven. Met Papa ben ik aan de wandel gegaan en heb voor het eerst wat lichte sneeuw mee gemaakt. In het hotel heb ik flink de blits gemaakt. Zoveel aandacht dat ik kreeg, heerlijk!