Anne Koerhuis

Saturday, October 10, 2009

Anne 3 jaar!





Hoera! Hoera! Hoera! Ik heb zoooo lang op deze dag gewacht. Nu ben ik 3 jaar! Ik wilde graag een fiets voor mijn verjaardag. Bijna driekwart jaar lang heb ik het over een fiets op mijn derde verjaardag gehad. Bij elke fiets die ik zag, noemde ik dat ik deze wel wilde hebben voor mijn verjaardag. Toen mama mij naar bed bracht, de dag voor mijn verjaardag, dacht ik: "Hé ik heb eigenlijk nog geen fiets gezien" "Mama",vroeg ik, 'koop je vanavond een fiets voor mij?". Mama liet dat in het midden. "Wacht maar af", zei ze. Ja, daar had ik dus niet aan. Hoe dan ook, op de ochtend van mijn verjaardag stond een groot pak in de huiskamer. Een fiets! En roze fiets met hartjes en bloemen, en zijwieltjes. Ik ben zooooo blij. Ik heb de hele dag gefietst. En ook nu fiets ik naar het dorp en terug. Dat kan ik al. Willen jullie meegenieten, kijk dan naar deze foto's.